دانلود پوسته تغییر محیط ویندوز ۷ به آندروید Jelly Bean Skin Pack for Windows 7 x86/x64
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1451
نویسنده : EHSAN.REZAI

 اخیراً اندروید آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل و تبلتش را که Jelly Bean نام دارد را عرضه کرده است. اگر می خواهید شکل و حس این نسخه از اندروید را بر روی ویندوز ۷ خود داشته باشید با ادامه مطلب همراه شوید. مزیت اصلی skin pack ها نسبت به برنامه های تغییر دهنده ی بک گراند این است که آن ها شکل ویندوز را به طور کامل عوض می کنند. از شکل taskbar گرفته تا آیکون فایل ها و پوشه ها ،همه چیز متفاوت از آنچه که قبلا استفاده می کردید خواهد بود. می توان با نصب کردن پوسته های متفاوت در فواصل زمانی مختلف ظاهری همیشه جذاب و تازه برای ویندوز ایجاد کرد. فرایند نصب بسیار ساده خواهد بود و خود برنامه شما را راهنمایی می کند. برنامه، صفحه بوت دیفالت ویندوزتان را تبدیل به صفحه بوت اندروید می کند. بک گراند قسمت ورود به ویندوز هم عوض شده تا کاملا شبیه به اندروید ۴.۱ شود.

 

 

 

 پک نصب شده خود از گجت هایی نیز بهره می برد که شامل ویجت ساعت آنالوگ، ساعت دیجیتال، پیش بینی وضعیت هواشناسی، تغییر ولوم صدا و جستجوی گوگل و میانبرهایی برای دسترسی به پوشه هایی نظیر Document، Music، Recycle Bin و … می باشد. سایر اجزا نظیر فایل ها، پوشه ها، آیکون درایوها، و taskbar (نوار وظیفه) نیز کاملاً جدید شده اند.

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

راهنمای نصب :

این پوسته ممکن است بر روی برخی از کامپیوتر ها باعث اختلال در عملکرد ویندوز شود، پیشنهاد اکید می شود قبل از نصب در System Restore ویندوز یک نقطه بازگشت (Restore Point) ایجاد کنید.

۱- پوسته را نصب کنید.

۲- سیستم را مجدداً راه اندازی نمایید.

۳- از صفحه دسکتاپ جدید لذت ببرید.

 

 

توجه:

۱- در طول فرایند نصب بایستی تیک نصب نوار ابزار Babylon را بردارید تا احیاناً از نصب برنامه های ناخواسته جلوگیری شود.

۲- چک کنید که UXTheme Patch،Files و Extras تیک زده شده باشد و بر روی Install کلیک کنید تا پک به طور کامل نصب شود.

 

 

دانلود نسخه ی ۳۲ بیتی - ۲۲٫۳ مگابایت

دانلود نسخه ی ۶۴ بیتی - ۲۲٫۳ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: