پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مجموعه 8 هزار عکس و آیکون متحرک
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
بازدید : 1620
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود مجموعه 8 هزار عکس و آیکون متحرک

 

 

 

 

در ادامه ارائه مجموعه عکس و آیکون های متحرک، در این مطلب نیز مجموعه ای شامل هزاران عکس و آیکون های متحرک را برای شما آماده کرده ایم. فرمت این عکس ها GIF بوده و به صورت موضوعی دسته بندی شده اند.

 

این مجموعه شامل 8 هزار فایل GIF است. اکثر فایل های این مجموعه در چند سایز مختلف ارائه شده اند. همچنین هر عکس با 3 مدل زمینه مختلف (سفید، مشکی، و شفاف Transparent) در این مجموعه قرار گرفته است.

 

از عکس ها و آیکن های متحرک میتوان در طراحی سایت، طراحی نرم افزار، ساخت منوهای مالتی مدیا، پاور پوینت، و اتوران سازی استفاده کرد.

 

لیست موضوعات این مجموعه :

شمع، فندک، و سیگار

کپسول آتش نشانی

شعله های آتش، مشعل، و شومینه

زنگ هشدار

متن های آتشین

آرایشگاه

صندوقچه

کیف، کفش، عینک، کلاه، و لباس

فیلم

سطل زباله

جواهرات

کلید و جاکلیدی

لامپ و پروژکتور

حلقه نجات

صندوق پست

چادر کمپ

دستبند و قفل

سپر جنگی

اسباب بازی

لوازم سفر

و ...


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: عکس های متحرک , مجموعه عکس های متحرک ,



دانلود اسکرین سیور 3 بعدی کوسه ها
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
بازدید : 1510
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود اسکرین سیور 3 بعدی کوسه ها

Sharks 3D Screensaver

 

 

 

 

اگر به دنبال یک اسکرین سیور زیبا، 3 بعدی، و خیره کننده برای کامپیوتر خود هستید، اسکرین سیورSharks 3D Screensaver را از دست ندهید!

 

این محافظ صفحه نمایش، تصاویری زیبا و 3 بعدی از حرکت کوسه ها در اعماق اقیانوس را نمایش میدهد.

 

البته این اسکرین سیور علاوه بر زیبا کردن ویندوز و سرگرم کردن شما، به اطلاعات شما در مورد کوسه ها نیز اضافه میکند. زیرا تمام جزئیات آن بر اساس واقعیت و زندگی و حرکات طبیعی کوسه ها طراحی شده است.


:: برچسب‌ها: دانلود اسکرین 3بعدی کوسه , زیبا کننده ویندوز ,



بازدید : 1201
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید)

Yahoo Mail 2.5 Android

 

 

 

اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید , نرم افزار یاهو برای اندروید , دسترسی به یا هو با اندروید ,



بازدید : 1617
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

 

 

 

توسط نرم افزار Auto PowerOn and ShutDown میتوانید خاموش یا روشن شدن کامپیوتر خود رازمان بندی کنید. تا اگر پای کامپیوتر نبودید سیستم به صورت اتوماتیک و سر ساعت یا روز مشخصیخاموش یا روشن شود.

 

این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه، هفتگی، و ماهانه را نیز دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر روز آن را تنظیم کنید. یعنی فقط یک بار تنظیمات مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و آن را ذخیره میکنید. سپس این نرم افزار عملیات مورد نظر را طبق زمان بندی در کامپیوتر شما انجام میدهد.

 

علاوه بر خاموش و روشن کردن، کارهایی مثل Standby, Hibernate, Logoff نیز توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک قابل انجام است.


:: برچسب‌ها: دانلود نرم هفزار , نرم افزار اتومات کردن خاموش شدن کامپیوتر , اتو ماتیک ,



بازدید : 867
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: بازی پرندگان , هدایت پرندگان , شهر پرندگان , دانلود بازی , بازی پرندگان خشگگین , بازی کم حجم ,



بازدید : 1588
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

 

 

 

طرفداران بازی های آنلاین، ارزش یک سرویس اینترنت با کیفیت را به خوبی میدانند. چون هر چه سرویس اینترنت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سریع تر و بدون وقفه یا تاخیر میتوانید به انجام بازی های آنلاین دلخواه خود بپردازید.

 

مشخصه هایی مثل سرعت Ping ، از مهم ترین فاکتور های تشخیص اینترنت با کیفیت هستند. پینگ در واقع زمان پاسخگویی سرور به درخواست شماست. هر چه Ping کمتر باشد کیفیت اتصال بهتر است. هرچند Ping به وضعیت سرور هم بستگی دارد، اما مهم ترین عامل تعیین کننده آن، کیفیت اینترنت کاربر است.

 

پینگ معمولا عددی بین 20 الی 250 میلی ثانیه است. یعنی این مدت طول میکشد تا سرور درخواست شما را دریافت کرده و به آن پاسخ دهد. اگر از منوی Run دستور CMD را بزنید، خط فرمان باز میشود. حالا اگر دستوری مثل دستور زیر را تایپ کرده و Enter بزنید، سرعت پینگ خود را خواهید دید:

ping microsoft.com

البته به جای microsoft.com میتوانید آدرس هر سرور یا سایتی را وارد کنید تا کیفیت اتصال خود به آن سرور را مشاهده کنید.

 

اما یک سرویس اینترنت با کیفیت ممکن است همیشه در دسترس نباشد!

 

هدف از تمام این توضیحات، این بود که نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند سرعت اینترنت شما را بهینه سازی کرده و کیفیت اتصال اینترنت شما را بالاتر ببرد. استفاده از این نرم افزار مخصوصا برای اتصال به سرور بازی های آنلاین کاملا موثر است.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار افزایش سرعت اینتر نت , بازی انلاین , افزایش سرعت بازی انلاین ,



ایکیدو
نوشته شده در شنبه 15 تير 1392
بازدید : 2209
نویسنده : EHSAN.REZAI

  آی‌کی‌دو (به ژاپنی合気道 Aikidō)‏ یک هنر رزمی ژاپنی است. بنیان گذار این هنر رزمی، موریهه اوشیبا نام دارد که در ۱۴ دسامبر سال ۱۸۸۳ به دنیا آمد، و اغلب به او لقب استاد بزرگ (به ژاپنی: O'Sensei グレートティーチャー)‏ را داد ند.

                    


:: موضوعات مرتبط: بازی , اهنگ , نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: ایکیدو , ایکیدو در ایران , دفاع شخصی , AIKIDO ,



بازدید : 2360
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ

 

 

 

 

آیا میخواهید تقویم ماهانه برای سال 1392 را به صورت عکس های زیبا روی دسکتاپ خود داشته باشید؟

 

چند روز پیش در سایت  احسان دانلود، مجموعه ای از عکس های زیبای بک گراند که دارای تقویم ماهانه برای سال 1392 بودند را ارائه کردیم که با استقبال کاربران مواجه شد.

 

در این مطلب نیز مجموعه دیگری را برای شما آماده کرده ایم. در این مجموعه، دوازه فولدر مختلف برای12 ماه سال وجود دارد. هر فولدر نیز حاوی تعداد زیادی عکس با موضوعات مختلف است. که در سمت راست آنها تقویم آن ماه قابل مشاهده میباشد.

 

مجموعه عکس هایی که در این مطلب ارائه شده است را میتوانید به عنوان عکس زمینه (بک گراند) دسکتاپ خود قرار دهید. و در عین حال تقویم ماهانه سال 1392 را نیز داشته باشید. به این ترتیب در هر زمان و با مشاهده دسکتاپ خود میتوانید تقویم ماه را ببینید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: عکس برای دسکتاپ ,



دانلود فلش پلیر اندروید
نوشته شده در دو شنبه 10 تير 1392
بازدید : 1848
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود فلش پلیر اندروید


 

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Adobe Flash Player 11 , 1 Android , دانلود فلش پلیر اندروید ,



بازدید : 1908
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود آپدیت های امنیتی مایکروسافت، برای ویندوز 8


 

 

 

 

مایکروسافت به طور منظم آپدیت های امنیتی را برای نسخه های مختلف ویندوز منتشر میکند. این آپدیت ها، آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب کرده و باگ ها و سایر اشکالات را برطرف میکنند.

 

در این مطلب، جدیدترین آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز 8 را آماده کرده ایم. شما میتوانید با دانلود و نصب این آپدیت ها، حداکثر امنیت را برای ویندوز خود فراهم کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,