پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)
نوشته شده در دو شنبه 13 مرداد 1393
بازدید : 1392
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

SMS Ringtones

 

 

 

 

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای شخصی سازی و متمایز کردن موبایل خود از دیگران انجام میدهند، قرار دادن زنگ (رینگتون) اختصاصی برای موبایل است. بعضی ها علاوه بر زنگ موبایل، زنگ SMS گوشی خود را نیز تغییر میدهند تا وقتی اس ام اس جدیدی دریافت میکنند متوجه شوند که مربوط به موبایل آنهاست.

 

در این مطلب، مجموعه جدیدی از زنگ SMS را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه، گلچین بهترین زنگ های SMS است که در تابستان 93 منتشر شده است.

 

مجموعه SMS Ringtones حاوی 32 فایل صوتی با پسوند MP3 است که در همه موبایل ها (اندروید، آیفون، ویندوز موبایل، سیسمبین، جاوا، و ...) به عنوان صدای SMS قابل استفاده میباشد.

 

با توجه به اینکه این فایل های صوتی برای SMS استفاده میشوند، زمان بیشتر آنها بسیار کوتاه است (بین 1 الی 5 ثانیه). اما تعدادی از فایل ها زمان بیشتری (حدود 20 ثانیه) دارند تا برای همه سلیقه ها مناسب باشد.

 

این مجموعه زنگ SMS را میتوانید به صورت یکجا از سرزمین دانلود دریافت کنید.


:: موضوعات مرتبط: اهنگ , نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) , SMS Ringtones , دانلود , مجموعه , جدید , زنگ اس ام اس , (گلچین تابستان 93) ,



دانلود مجموعه نقاشی های لئوناردو داوینچی
نوشته شده در دو شنبه 13 مرداد 1393
بازدید : 1548
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود مجموعه نقاشی های لئوناردو داوینچی

Leonardo Da Vinci Drawings

 

 

 

 

داوینچی کیست؟

لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) برای بیشتر افراد به عنوان یک نقاش شناخته شده است.

ولی حقیقت این است که او یک نقاش، مجسمه ساز، دانشمند، معمار، موسیقی دان، ریاضی دان، مهندس، زمین شناس، گیاه شناس، و نویسنده ای بزرگ بود.

داوینچی در تمام این علوم، سرآمد همه دانشمندان و هنرمندان زمان خود بود.

 

این اعجوبه ایتالیایی، در سال 1452 میلادی به دنیا آمد. گفته میشود که او فرزند نامشروع یک تاجر ثروتمند و یک زن دهقان بوده است. با این حال اکثر مورخان، لئوناردو را با استعداد ترین انسانی میدانند که تا کنون در این جهان زندگی کرده است.

 

برخی ابداعات و اختراعات داوینچی عبارتند از:

- لباس های زرهی ویژه جنگ

- ماشین جنگی شبیه به تانک

- سد و کانال های آب

- پل چوبی قابل حمل

- طرح هایی از هلیکوپتر، چتر نجات، و گلایدر

- دستگاه پرس

- خط معکوس

- مسلسل

- بادسنج

- ساعت

- تلمبه آب، و ...

 

هرچند عمر داوینچی برای عملی کردن برخی از این طرح ها کفاف نداد، ولی بسیاری از آنها به عنوان ایده ای برای مخترعان در نسل های بعدی مورد استفاده قرار گرفتند.

 

لئونادرو یکی از پیشگامان علم آناتومی بود. او با کالبد شکافی از جسد مردگان، توانسته بود اطلاعات دقیقی از ساختار بدن انسان و حیوانات به دست بیاورد.

 

گفته میشود لئوناردو میتوانست به طور همزمان با یک دست نقاشی بکشد و با دست دیگر متنی را بنویسد. با وجود گذشت 5 قرن از مرگ داوینچی، هنوز هم بسیاری از نوشته های او در هاله ای ابهام قرار دارند و رمزگشایی نشده اند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: Leonardo Da Vinci Drawings , دانلود مجموعه نقاشی های لئوناردو داوینچی , nh , dk]d , krhad , u;s , nhkg , n u;s [ndn , g , , khvn , nh , dk]d , داوینچی , لووناردو داوینچی , عکس , داوینچی , دانلود عکس , ,